onsdag 18. november 2009

Trøtt ja!


Men måtte leke oss litt med photo booth for det. ;)


Søta vår! =) Hun er så skjønn! Idag var hun våken veldig tidlig, men jeg kan jo sove litt til når hun er i barnehagen. Så da er det bare å kose seg og bruke godt tid!

Får vel slenge med et bilde av meg også da..Liker best bilder med effekter, spesielt så tidlig. Morras-sveisen synes nesten ikke heller! ;)

Grunnen til at jeg kanskje er litt ekstra trøtt idag er at jeg plutselig ble veldig ivrig på å bli ferdig med kalenderen til Thea-Christine i går kveld. Gleder meg til den er ferdig. Så jeg kan begynne på en ny en! :p hihi, neida, trenger ikke det helt enda. Men er sikkert ikke dumt å kjøpe en til om ikke så lenge, slik at dem får like, også er det sikkert en del billigere etter jul.

Skal få lagt ut bilde av senga til Thea.Christine senere idag, og kanskje kalenderen. Tror jeg blir ferdig. Må bare sove litt først.. :p

Men ellers så tror jeg faktisk at formen er på vei til å komme seg. *bank i bordet* Det hadde vært fint. Jeg er jo nesten ikke ute av døra lenger, og det begynner å bli litt kjedelig.
Tror jeg skal møte Carina på dagen i morgen, det hadde gjort seg vet jeg. Begge barna har da fri fra barnehagen, så da får dem kosa seg litt også. :)

Men nå får vi vel kle på oss og komme oss av gårde vi. Tar litt til å kle på uroligkråka! ;)

- Jane-Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar