mandag 16. november 2009

Rakk aldri å skrive igår..

Dagen i går gikk plutselig veldig fort når Kai-Robert først stod opp.
Nye senga til Thea-Christine ble montert opp, også dro vi bort. Var en liten tur hos pappa, og en tur hos sviger i Løten.
Når vi kom hjem spiste vi supergod biff-kebab, og fikk lagt store jenta vår i nye senga. Det tok litt tid, men før ni sov hun søtt. <3
Vi fikk besøk av Anette, det er nesten blitt litt fast det at hun kommer til oss og ser på Varg Veum. Jeg synes det er superbra filmer, men synes det er litt teit at dem deler dem opp. Men på en måte er det jo fint, siden jeg er så tidlig i seng om dagen.

Idag må jeg gjøre litt husarbeid tror jeg. Formen er foreløpig helt grei også, så må vel bare passe på og hive meg rundt! ;)
Jeg må også få ferdig pakke-kalenderen til Thea-Christine snart. Er ikke lenge til 1. desember nå. Thea-Christine fant noen av pakkene idag, og ble så skuffa når hun ikke fikk åpne dem. :p

Senere idag skal vi handle ny dyne og pute til gojenta vår også. Det blir nok stas. Skal ta bilde så dere som leser her får se hvor fint det blir! ;)
Ellers så skal jeg også til svigemor i kveld, på Tupperware-møte. (Aner ikke hvordan jeg skriver det, men dere skjønner hva jeg mener. ) Det blir koselig!

Nå må jeg nesten sette i gang tror jeg.
Ha en fin dag! :)

-Jane-Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar