torsdag 19. november 2009

Litt treg jeg..

Rakk aldri å skrive noe mer igår jeg, men her kommer bilde av den nye, store senga til Thea-Christine:
Synes det ble fint jeg! ;) Og idag lå hun i senga si helt til litt før ni. Hun kom tassende inn på rommet vårt kvart på ni. Herlig! Ikke var det noe problem å legge hun i går kveld heller.

Idag får Thea-Christine og jeg besøk av Carina og Marcus. Og når barna skal sove skal vi til byen og kose oss med kaffe med Anette. Det begynner å bli en stund siden sist... Også må Thea-Christine og jeg kjappe oss hjem så vi har middagen klar når Kai-Robert kommer hjem.
Vi skulle egentlig i Ankern og bade i går, men vi kom oss av gårde så sent, så det var helt fult på parkering. Så da prøver vi heller litt tidligere idag!

Ellers så skal Thea-Christine sove hos "Fajfaj og moj" i morgen. Vi kjører hun til Løten rett etter at Kai-Robert er ferdig på jobb tenker jeg. Også skal Kai-Robert og jeg ut å spise med pappa og gjengen. Det blir koselig det!
Lenge siden jeg har vært ute også, og regner med at vi detter innom Docile en tur, så det blir nok en bra kveld! =) Gleder meg i hvertfall!

Her er forresten kalenderen til Thea-Christine da. Den er ca ferdig, må bare rette opp en feil, og sy resten av kanten rundt. Men det er ingen tvil om at den blir ferdig til 1. desember i hvertfall. Må bare handle inn flere gaver også, så blir det bra. Tar nok bilde igjen når den henger på veggen også.


Nå må vi spise litt ordentlig frokost vi. Spiste noe frokostblanding, men jeg ble ihvertfall ikke ordentlig mett..

Ha en fin dag folkens! =)

- Jane-Mari

1 kommentar: