mandag 16. november 2009

Måtte bare skrive litt til.. :p


Noen som har spist denne kjeksen?? Den er så kjedelig den! Tørr og smaksløs.. Men hjelper delvis mot kvalme da. Så nå sitter jeg og knasker kjeks, drikker iste og venter på min kjære. Har fått gjort bitte litt av det jeg skulle idag, men alt som innebærer å bøye seg litt, gjør meg kvalm. Så bare det å tømme oppvaskmaskina er risiko-oppgave. Men har da fått gjort det!

Tror forresten jeg helt har glemt å skrive hva jeg gjorde forrige uke når vi handla litt julegaver. :p Skulle kjøpe pysj til Thea-Christine som hun skal i kalenderen sin, også var det tilbud på Cubus. 2 for 149. Men jeg fant bare en i str 92 til hun. Titta litt og plutselig fant jeg en helskjønn, nøytral bitte liten pysj jeg bare måtte ha! Kjøpte i str 56, og tenkte at "Herregud, tenk at Thea-Christine noen gang har hatt på seg noe så lite". Tror man blir senil av å få barn jeg. Tiden bare løper fra deg, og plutselig er barnet/barna store. Skikkelig klisje, men ikke noe mindre sant.

Gleder meg ufattelig masse til å bli mamma en gang til! :) Neste sommer tror og håper jeg at blir helt fantastisk. Vi drømmer også om å få kjøpt oss hus. Kan nesten ikke vente jeg. Sitte på en terasse og følge med på Thea-Christine leke rundt i hagen med en nyfødt liten baby sovende i vogna i skyggen. *Drømme* :D
Det blir mindre plagsomt å være så kvalm når man tenker på hva som kommer etter denne perioden. Selv om jeg har mine dager hvor alt føles litt håpløst og tårene kommer uten forvarsel, vet jeg nå ihvertfall hvor ubeskrivelig vidunderlig det blir når babyen er ute. Også gleder jeg meg utrolig masse til å kjenne liv og ikke minst se liv. Både på ultralyd og når babyen øver seg på fotball inne i magen. :p
Håper det blir ultralyd før jul, det hadde vært en perfekt førjulsgave! ;)

Nå kommer Kai-Robert straks, og jeg må være klar. Han kommer bare for å skifte og hente meg. Så skal vi hente Thea-Christine og ta hun med på dyne/pute-handel. Hun må jo få det når hun har vært så flink! ;)

- Jane-Mari :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar