mandag 23. november 2009

Jeg er mye mindre grønn i trynet! =)

Endelig!! =) Er nesten ikke kvalm lenger, og det føles vidunderlig. Gleder meg til jeg også kan bøye meg ned uten å brekke meg, men det kommer nok snart! Jeg synes selv at magen har kommet litt også, men venter til jeg er 4 mnd på vei med å begynne med bilder. Er ikke så glad i den magen min. Mini`n i magen er nå 10 cm lang, og veier ca 50 gram. Det er litt over to uker til jeg skal til jordmor, og jeg gleder meg masse til det! =)

Ellers da så har helga vært fin. Det ble en koselig kveld på fredag, og lørdagen var ganske rolig. Tror ikke jeg skal utdype så mye mer om det her.. :)

I går jobbet jeg, noe som var helt greit. Det var veldig stille på jobb, og da går tiden litt sakte men.. Jeg må nok prøve å få noe mer å gjøre i hvertfall.

Snart er det tid for meg til å bestille billetter til Metallica for min kjære. Håper jeg får det til!
Har ellers ikke så mye på hjertet idag, er litt trøtt...
Men ha en fin dag i hvertfall!

- Jane-Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar