onsdag 11. november 2009

På tide og bli flink til å skrive! ;)


Sånn ser lille gullet ut i magen nå. I hverfall ca. :)
Veier mellom 10-20 gram. Synes det er utrolig å tenke på at noe så lite kan påvirke formen så masse! For jeg er fortsatt kvalm, og synes jeg er det nesten hele dagen. Også så trøtt som jeg er! Men snart blir formen bedre, og det skal bli litt godt. Få tilbake litt overskudd hadde gjort seg.
I går var jeg og vaksinerte meg da. Godt å være ferdig med de. Er en smule øm i armen idag kan man si. Og har våkna en del ganger i natt siden jeg ikke klarte ligge på den siden. Så da har jeg en perfekt unnskyldning for å legge meg nedpå litt igjen snart! ;)
Ikke lenge igjen til jul nå heller. Går utrolig fort! Men jeg er heldigvis snart ferdig med advendskalenderen til Thea-Christine. Er vel den som haster mest. Også har vi da fått kjøpt inn nesten alt til søsknene mine, og til Marcus og Tobias. Mangler bare litt.
På lørdag går ferden til Ikea, blir vel mer julegavehandling da. Thea-Christine skal i hvertfall få ordentlig jenteseng i bursdag/julegave fra meg og Kai-Robert! ;)
Nå må jeg plutselig lage meg litt mat, Kai-Robert kommer innom for å spise lunsj med meg. Koselig! <3
Ha en fin dag da!
-Jane-Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar