tirsdag 23. februar 2010

Vinterferie!

Ja, da er det vinterferie da.
Vi har vært i Løten siden lørdag. Det har vært utrolig koselig! Kai-Robert, Edel (svigemor) og jeg ble syke, men det har fortsatt vært kjempekoselig å være der. Snille tanta til Thea-Christine har også blitt syk, hun var så snill og passa Thea-Christine noen timer på mandag så Edel og jeg fikk slappet av litt. Omganssyken er noe dritt, og dette er 2. runde siden november. Men, men, det er vel sånn når man har små barn i barnehage.

Uanett, så har vinterferien starta fint! Det er så godt å være i Løten. Slapper av veldig godt der, og det er veldig lett å se at Thea-Christine storkoser seg der! Hun blir ikke like bajas og rampete der, og langt i fra like utålmodig. Men så er det jo noen ekstra og få oppmerksomhet fra også da. :) Veldig glad vi har senger der, og føler oss så velkommne. Blir jo til at vi er der en del også da.

Ellers så er det blitt kaldt igjen, og det er ikke noe gøy.. Det er ca -20 grader her, og det er for kaldt altså! Gleder meg masse masse til våren! Det går heldigvis ganske fort dit. ;)

Formen er litt sliten enda, så jeg skal snart finne senga. Verdens beste gojente ligger i senga si og sover søtt, og min kjære følger med på ol.

Ha en fin kveld!

- Jane-Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar