torsdag 11. februar 2010

Vinter, og atter vinter..

Kjenner jeg virkelig begynner å bli lei av vinter nå!
Det er kaldt, snø, grått mye av dagene, og energien er da på bånn. Kjenner at sola varmer litt nå da, når den først er fremme. Men sånn som i går var det -16 grader når jeg var i byen i 11-tiden, så da hjelper det ikke stort at sola varmer bitte litt...

Det er igjen kosedag hjemme med Thea-Christine idag, og vi må jo nesten finne på noe synes jeg. Akkurat nå begynte "Drømmehagen", og det er mildt sagt et gledelig gjennsyn for henens del. Har egentlig sagt at den serien ALDRI skal komme i vårt hus på film, men det revurderes sterkt! Hun synes jo det er så fint å se på det.
Etter "Drømmehagen" er det forhåpentligvis tid for en liten blund snart. Jeg er veldig trøtt selv, så det hadde vært godt. Også skal vi ut med akebrettet. Det er kaldt i dag også, men jeg mistenker at det sitter en bestemor på andre siden av Ankerskogen som vil ha besøk av oss. :)
Også har Kai-Robert sagt han kan komme og hente oss etter jobb. Kanskje vi tar en tur til OBS!? Jeg skulle i hvertfall hatt en utedress til vi skal i ute-bursdagsselskap på søndag. :)

Jeg har et mål med bloggen denne mnd da, og det er å skrive mere enn i januar. Tror jeg er på god vei allerede! :p Men klarer jeg å fortsette med det som mål fremover, så må det jo ta seg opp.

Blir nok et innlegg i løpet av de nærmeste dagene. Thea-Christine og jeg skal på karneval i barnehagen i morgen. Og da bli det jo noen bidler. Aner virkelig ikke hva jeg skal ha på meg men... Tenker litt på Pippi, men jeg har da liksom ikke noen klær å ha på meg til det.. Tar gjerne i mot forslag altså!

Ha en fin dag!

- Jane-Mari

1 kommentar:

  1. Hei hei!
    Kjempekoselig å lese bloggen din og se bilder:)

    Tenkte jeg skulle legge igjen et lite spor her, så du ser jeg har vært innom:)

    Ha en fortsatt fin dag!
    Klem fra Ingeborg

    SvarSlett