torsdag 4. februar 2010

Treeeege meg!

Jeg er nok en gang alt for sløv til å oppdatere bloggen min.. Men det skjer virkelig ikke SÅ mye, og da er det ikke like lett å sette seg ned å skrive svada...

Torsdag er hjemmedagen til Thea-Christine, og det er kos! Sist torsdag var vi for første gang på Lekeland. Vi var der med Linda, Sveinung, Hannah-Emilie og Nickolai. Det skal i hvertfall gjentas! ;)
Egentlig ikke veldig lett å få tatt fine bilder at to så aktive jenter som har det gøy. :p

Veslemor i magen vokser og har det fint også. Tror jeg i hvertfall. :p Magen vokser, og spark blir det bare mer og mer av. Innimellom skvetter jeg, akkurat som om jeg ikke vet hva som rører seg der inne! Jeg er nå 23 uker på vei. Håper tiden frem til juni går like fort som tiden frem til nå har gått. Veslejenta er i følge boka nå 28 cm lang, og veier rundt 500g.
Kan jo slenge med et bilde av magen min i uke 19 da, må få tatt nytt bilde snart..

Blir nok stor nok denne gangen også..
Jeg var hos jordmor i går, og fikk faktisk beskjed om å legge på meg da. Dèt er det mange, mange år siden siden sist jeg fikk høre! :p

Jeg var også hos fotpleier i går og fikk stelt litt med den vonde tåa mi, til egentlig liten nytte, siden den nok må fjernes uansett. Men den ser ca "normal" ut en liten stund da.
Avslutta min ferd i byen med å ta litt sol i går også, det var helt herlig! Må nok unne meg det igjen om ikke så lenge. =)

Må slenge med et par bilder til av Thea-Christine da, siden jeg ikke er noe særlig stolt over hun. Lille-store gojenta! Helt utrolig at det går an å bli sååå glad i noen. Kjennes noen ganger ut som om hjerte mitt skal sprenges. Litt kjedelig at hun ikke har så god tid til å kose om dagen. :p

Her er bilde av gojenta på nyttåraften:


Her er hun i morgenkåpa hun fikk til jul:Og her er det er lita ei som er veldig trøtt, og koser seg hos pappa`n sin:
Er dem ikke skjønne? Jeg er så heldig som har dem i livet mitt! Må forresten legge til at Kai-Robert er veldig tålmodig, hjelpsom og snill om dagen! Vi merker godt at vi lærte masse om hverandre når jeg gikk gravid med Thea-Christine. Klarer å styre unna mange fler av de dumme diskusjonene nå! :p

Men nå har jeg skrevet nok svada synes jeg. :p

Ha en fin dag!

- Jane-Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar