søndag 7. mars 2010

"Nytt" mål.

Jeg skal fortsatt ha som mål og skrive flere innlegg enn jeg gjorde forrige mnd.. Det er bare ikke alltid like lett å sette seg ned å skrive..

Livet med en 2åring i hus er morro! Og utfordrende. :p Men hun er så skjønn da! Og rampete.. Og litt trassig. Merker at trassalderen er i farta tror jeg, for etter at hun var syk i vinterferien har hun virkelig vist oss hvordan hun kan protestere på alt! Men heldigvis skifter humøret fort da, så rett etter et lite utbrudd, er hun verdens herligste igjen! <3
Hun har som skrevet vært syk, det har vi forresten alle.. Vinterferien starta med omgangssyken som ramma meg, Kai-Robert, Edel (svigemor) og Linn-Therese (søstera til Kai-Robert). Og å et par dager etterpå, fikk Thea-Christine en sygg hoste, og feber.. Så da hadde hun feber i ulik grad i 4 dager. Rart, skikkelig rat, å se hun slik hun var da. Er heldigvis ikke vant med at hun er syk! :)

Når hun var syk da, så kosa hun naturlig nok masse med meg, og har nå kjent at babyen banker, som hun sier. ;) Også har hun lært deg å si at hun skal bli storeslster! <3 Gleder meg sååå masse!!

Og apropo lille bebbis da, så kan jeg jo informere om at jeg er 28 uker på vei i morgen. Babyen veier nå ca 1100 gram og er rundt 33,5 cm lang. Om fødselen skulle begynne nå, er det 90% sjanse for at barnet overlever, og det er utrolig godt å tenke på! Ikke det at jeg tror det er noen fare for det akkurat, men man kan jo aldri vite.
Formen min er endelig kommet seg skikkelig, og jeg føler meg i kjempeform. Eller, ok da, jeg er ganske trøtt. Men det er ikke plagsomt. Og nå med så masse fint være, får man jo ekstra energi av den også!
Meen, jeg har fått problemer med bekkenet da.. Vet ikke om det er bekkenløsning eller bekkenlåsning eller hva det er, men innimellom er det skikkelig vondt i hverfall! Innimellom føler jeg meg som jeg skulle vært 70 år og gravid.. :p haha!

Men nå mens bekkenet er rimelig ok får jeg passe på å gjøre litt jeg da.
Ha en fin-fin søndag!

- Jane-Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar