mandag 15. februar 2010

Mandag! =)

Hver mandag betyr enda en uke mindre til våren, og det er bra! =) Gleder meg såå masse til snøen begynner å smelte jeg. Og da går forhåpentligvis tiden enda fortere til vi er i juni. Jeg er 25 uker på vei nå, bare 15 uker og to dager igjen til termin. Skjønner ikke hvor tiden blir av jeg!
Lillejenta i magen veier ca 800gram, og er ca 30 cm lang. Blir fort stor selv i magen jo!

På fredag var det karneval i barnehagen. Slik så verdens skjønneste jente ut;




















Etter karnevalet hadde jeg 2års-samtale med ei i barnehagen, og hun hadde ikke noe å utsette på Thea-Christine. Det eneste som er, er at dem også synes det er problematisk med lappetreningen til Thea-Christine. Vi skal begynne med et belønningssystem med klistremerker nå, og håpe på at det blir lettere da. Men jeg har problemer med å tro at hun forstår veldig mye av det. Kankje jeg undervurderer hun..
Uansett blir det spennende når vi skal til øyelegen igjen i mars. Synes det virker som om det er ubehagelig for hun i den skarpe sola som er ute nå også, hun holder alltid over det opererte øyet.

Ellers så har vi hatt en fin helg! Jeg fikk fin gave av mine to kjære, et smykkeskring. Med skuffer og rom. :) Thea-Christine og jeg var i ute-bursdag på søndag mens pappa`n var på jobb, også var vi hos svigers i Løten etter det. Helga har gått fort, men det gjør den jo alltid.

Nå skal jeg vaske litt klær, ta meg en dusj og komme meg ut av joggebuksa. Skal på cafè med Anette og forhåpentligvis Ina i ettermiddag, det blir kos! =)

Hejdå!

-Jane-Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar