fredag 19. februar 2010

Magebilder! ;)


25 uker på vei, og magen ser sånn ut! Shit ass, lurer på hvordan den blir når det virkelig nærmer seg.. :p

Jeg fikk Kai-Robert til å hjelpe meg med å ta bilde, og da var det ei lita jente som var kjapp med å dra opp genseren sin og posere. :) Måtte jo selvfølgelig ta bilde av den store magen hennes også! :p
Åhhhh, så stor mage! :p

Jeg har forresten klart å slutte å røyke da, endelig! Nå er jeg sikker. Mangler å møte en utfordring, men den er liten, så det går fint. Har ikke røyka siden søndag kveld, og da har jeg vært med venninner og stått ute med dem og sett dem røyke, ute å ta så mye som et trekk. Så jeg ser på meg selv som ferdig med den saken. :)

Det er fredag, det er straks helg, og så er det vinterferie! =) Thea-Christine skal få ha fri fra barnehagen, uten om fredagen hvis jeg husker å si i fra. Så vi skal kose oss noen dager i Løten hos farmor og farfar. Det blir bra!

Nå skal jeg legge meg og lese litt, før Anette kommer en tur etter hvert. Senere idag skal vi en tur til pappa, og Kai-Robert og jeg skal kose oss med god mat i kveld (håper i hvertfall det blir godt).

Ha en fin helg! =)

- Jane-Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar