mandag 10. september 2012

Ny start ( igjen ).

Nå som jeg endelig kan skrive om det jeg tenker aller aller mest på om dagen, så kan jeg vel se om jeg trisves med å skrive igjen.

Jeg er idag 19 + 2 uker på vei med lille frøken nr. 3. :) Det er helt fantastisk og vita at i februar blir familien vår komplett med en liten bebbis til. Da er det ca 1 år siden jeg slutta på p-piller, og prøvetiden gikk veldig fort. Trodde ikke det slulle klaffe så fort, men koselig er det!

Formen har ( som de andre gangene) ikke vært den beste. Mye kvalme, trøtthet og sliten. Kvalmen har kommet seg litt ( når jeg slipper å hoste så jeg brekker meg pga forkjølelse), men halsbrannen har kommet da. Så det blir nok ei frøken til som blir født med masse hår. ;)
Har også fått bekkenløsning denne gangen. Det er slitsomt å ha vondt hele tiden, men nå skal jeg straks ned på FysioTeam her på Hamar og levere henvisningen jeg fikk av legen min på fredag. Så får jeg håpe at ventelisten hos hun jeg er blitt anbefalt ikke er fryktelig lang og at jeg merker bedring ( eller i hvertfall ikke mye forverring) fort.

Thea-Christine og Mia-Rebeca har fått vite at de skal bli storesøstre en god stund etter jul, og gleden som spesielt Thea-Christine viste var rørende. :) Hun gleder seg nok veldig masse.

Men nå må jeg løpe! Blir henta!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar