fredag 14. september 2012

Babyteppe ;)


Her er det første jeg noen gang har laget til egen baby. Dette er strikketeppe, mykt og stort. Gleder meg til å ta det i bruk. Driver nå også å hekler et av bestemorruter, viser det frem når det er litt mer ferdig.

Ellers så har jeg bestilt litt ulltøy til lille tulla, det er vel egentlig det eneste som mangler av klær. Ull, ull og mere ull. Gleder meg til det kommer, til jeg kan vaske det og legge det klart i esken hvor alt til vesle tulla skal oppbevares så lenge. :)
Gleder meg utrolig masse til å bestille vogn også. Fant ut at det var en del og spare på å bestille drømmevogna på nettet, så nå er det bare å spare kraftig noen mnd, før vi kan bestille den.

I kveld skal jeg kose meg alene foran tv`en når barna har sovnet, det er en mulighet for at det kommer et nytt innlegg da. ;)

Hei så lenge!

- Jane-Mari



1 kommentar:

  1. Det ser kjempegodt ut! :) Kos deg masse i kveld med alenetid <3

    Kos fra Camilla

    SvarSlett