lørdag 22. september 2012

Alenekveld igjen!

Helt greit altså, men idag er jeg så trøtt, så tror jeg finner senga snart. Skal være opplagt for litt øvelseskjøring i byen i morgen. Merka fort at bykjøring er akkurat like skummelt som jeg trodde! :p
Ellers så har jeg fått skikkelig strikke/hekle dilla. Deilig å sitte i sofaen og skape ting selv. Har ikke tatt bilde av noe med kameraet, men bilder kommer etter hvert!

Jeg er idag 21 uker på vei med lillebebbis, og her er kort om de vitale målene nå;

Fra 21 uker og 0 dager til 21 uker og 6 dager av svangerskapet.Vekt: 400 g CRL: 17,5 cm Full lengde: 26 cm                                ( tatt fra babyverden.no)

Jeg kjenner sprelling i magen hver dag nå, og det er koselig! Magen vokser  føler i hvertfall jeg) mens vekta går nedover.  Ikke noe dramatisk over det heldigvis, men jeg har ikke så mye matlyst, eller lyst på søtsaker som ellers. 
Fortsatt kvalm også. Burde vel egentlig ikke være overrasket over to slike svangerskap før, men.. Det er på mange måter greit å tenke på at dette er siste gangen i hvertfall. 

Artig å se at skrivten ble helt ulik nedover her, jeg gir opp og prøve å fikse det! Nå skal jeg kose meg med solo og litt mer strikking før jeg finner senga. 

- Jane-Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar