søndag 16. september 2012

Alenetid!

Alenetid er viktig for meg. Og nå i helgen har jeg hatt mye av det. Herlig! På fredagskvelden når barna sov kosa jeg meg masse med å sitte helt alene i sofaen og se på "Norske Talenter". Hekla på babyteppet og gjorde som jeg selv ville.
I går var jeg i utdrikkningslag. Til søstera til Kai-Robert. Ikke akkurat alene tid, men tid hvor jeg var meg i hvertfall. Og det var en kjempefin dag. Masse latter og koselige jenter. God mat, og synging.
Og idag har jeg sovet leeeenge! Kun avbrutt av noen do-turer. Ingen barn i hus, og ingen snorkende mannfolk. Deilig.
Nå skal jeg nyte litt musikk og hekle litt til, før jeg skal gå ned til pappa i det strålende været.
Har sett bilder av at jentene kosa seg skikkelig med å la sine egne pizzaer i går kveld. Jeg VET at dem koser seg. Så jeg stresser ikke avgårde i dag. Men komme i god tid før middag det kl. 16.
Også blir det koselig å få hjem Kai-Robert da. :)

Jeg beklager at det nok en gang ble bildeløst innlegg, skal ta med meg kameraet og få gjort noe med det fremover. :)

- Jane-Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar