søndag 13. mai 2012

Bilder fra hytteturen i slutten av april


                                       Hytta som vi er så heldige å få bruke innimellom! =)




Godt å sove litt ute i stolen! ;)


Fine søstre. De koser seg alltid veldig masse når vi er på hytta. Denne gangen var vi super heldige med været og var ute nesten hele tiden. 




Uka har som vanlig bare flydd avgårde. Jeg har endelig fått jobba igjen, så onsdag og torsdag kosa jeg meg med det. Lørdag var vi på grillfest. Unga var eksemplariske og vi var ikke hjemme før halv elleve og elleve. Herlig og kunne gjøre slik en gang i blandt.

Nå er det nye uke, og Kai-Robert og jeg snakkes igjen på torsdag! :p Han skal jobbe overtid mandag og tirsdag, og jeg skal kanskje jobbe onsdag. 17. mai skal vi bare kose oss. Thea-Christine gleder seg veldig. :)

Skrives plutselig!

- Jane-Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar