fredag 5. august 2011

Telttur med 2 små

Etter å ha vært hjemme fra ferie i en ukes tid, var vi lei. Vi trengte å gjøre noe gøy. Og her på Hedmarken var været heller dårlig.
Så mandag 25 juli pakka vi bilen og dro til Sandefjord, nærmere bestemt Vesterøya og Vøra Camping.

Jeg har vært der i mine yngre dager, og har veldig gode minner derifra! Kai-Robert og jeg overnattet der en natt for 4 år siden også, mens jeg gikk gravid med Thea-Christine. Rart å være tilbake med to egne barn. Og veldig veldig fint!



Her er lillegullet relativt avslappet etter første natta i telt. Vi kom frem ganske sent, så det ble veldig sent før barna sovna, men det gikk fint. Etter hvert som dagene gikk, sovnet de tidligere og tidligere.



Thea-Christine venter spent på frokost.



Kai-Robert i kjent stil på telttur. Om man lirer litt på krava i forhold til bosted, skal fortsatt frokosten holde mål. Her ordner han med egg og bacon til frokost.



Store, fine jenta vår koser seg med kjærlighet på pinne, som hun handla selv i kiosken. Herregud, hun begynner å bli så stor! Vi bodde ganske bra til på Vøra, og Thea-Christine viste at hun var veldi selvstendig. På ettermiddagene så vi hun kun i korte glimt, for resten av tiden gikk hun til det hun kalte lekeparken, og kosa seg der med andre barn.
Kom alltid og spurte først, holdt seg på lekeplassen, kom kom bortom innmellom til oss for å si hei. For noen herlig jenter vi har! <3



Mia-Rebecca nyter litt pappakos før det er på tide og sove. Telte vi hadde lånt av mamma og dem, var genialt. Vi hadde hvert vårt "soverom", og Mia-Rebecca sov fint på sitt "rom" i reisesenga.



Nydelig vær, og late dager på stranda! Helt fantastisk! Vi var på Vøra fra sent mandag, til ettermiddagen på fredag. Rent teoretisk kunne vi fint vært lenger, siden vi kosa oss så masse!









På fredag reiste vi hjem etter noen timer på stranda.
Og på lørdag var det klart for rebusløp! Fantastisk morro!! Jeg har aldri deltatt på hele løpet, så det var gøy å endelig være med på alt. Og jaggu vant ikke laget mitt også! :D Så til neste år er deg Ida, Ine Camilla og jeg som skal arrangere! ;)

Nå kaller klesvask og rugging av vogn så minste frøkna får sove... Det vil jeg også egentlig, men jeg slipper.. :p

- Jane-Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar