tirsdag 16. august 2011

Sommeren er over?!

Det kan virke som at sommeren er over.. Det liker jeg ikke! Men vi har hatt en veldig fin sommer, og det er jeg glad for.
Siste uka i Thea-Christine sin ferie var det fint vær! :) Vi kosa oss på stranda 4 av dagene, og var også på båttur den ene dagen. Her kommer noen bilder fra den uken.









Etter en båttur til Bergvika er det godt med mat! =)

Jentene kosa seg masse og var så snille og rolige på båtturen, at det var ingen av oss som tenkte på klokka. Jeg og barna var hjemme igjen kvart på elleve om kvelden! Deilig med ferie! =)

Dagen idag skal vies til husabeid! :P juhu! Og i kveld skal jeg til Anette. Det er tirsdag, og det er tv-kveld. Også skal vi bestille hotell til neste helg. Da skal vi på Brad Paisley konsert i Oslo. Gleder meg!! =)

Nå i helgen skal vi i dåp, og være faddere for skjønne, lille Iris. Det blir også veldig stas! Også gleder jeg meg til jeg kan blogge gaven.. :) hihi

- Jane-Mari



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar