lørdag 27. august 2011

Brad Paisley!

I går var jeg på konsert, type country! Hvem hadde trodd jeg var på det? Og enda mindre, at jeg virkelig kosa meg? Faktisk har jeg aldri hatt hatt en bedre konsertopplevelse. Jeg har ikke vært på mange konserter, men var på Bryan Adams tidligere i sommer, og det var også utrolig bra! Jeg er mere fan av han også.
Men i går opplevde jeg så mye mer enn bare en mann med et band på en scene. Det var et skikkelig show, med det Dagbladet kaller et multimediashow. Og det var skikkelig bra! Om du vil lese den utrolige bra annmeldelsen til Dagbladet er det bare å trykke seg inn på rampelys, akkurat nå ligger det på topp.

I tillegg ga Brad Paisley mye av seg selv, var over alt og fikk alle oss helt fremme ved scenen virkelig følelsen av at han satte pris på at vi var der, hele tiden. Mannen har humor også! Alt var bare fantastisk!

Og som alle andre, hadde også han oppvarmingsband. Og min erfaring er at det ofte ikke er så bra.. Og egentlig vil man bare at oppvarmingen skal bli ferdig, så den store stjernen kommer på. Men her var også det annerledes. Darius Rucker kom på scenen med sitt band, og tok meg med storm! Jeg hadde aldri hørt om han før, men digga lett med, tralla med på refrengene og glemte til tider at det var Brad Paisley vi venta på. Også var han mørk. Jeg ble fasinert. Jeg har aldri sett en mørk countryartist før. Men kanskje har jeg sett for lite av country..?

Det var virkelig en bra opplevelse! Av den sjeldne typen, vil jeg tro.

Jeg er ikke så god på å legge til ting på denna bloggen, men her er noen av sangene jeg syns DU burde ta en lytt på! :p

Darius Rocker- "Alright"
Darius Rocker- "Don`t think I don`t think about it"

Brad Paisley- "Celebrity"
Brad Paisley- "I`m gonna miss her"
Brad Paisley- "Whiskey Lullaby"

Også bare generlt bare fange opp det som dukker opp! Noe er mer livat enn andre. Jeg liker det rolige! ;)

- Jane-Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar