mandag 29. august 2011

Litt håndarbeid

Jeg liker egentlig og holde på med ting. Sånn smått pusleri. Og for en tid tilbake gikk det mye i album-laging og brodering. Men nå har jeg lært meg og hekle bestemor-ruter. Det har blitt til et teppe som Iris fikk i dåpsgave.

Jeg tror det hjalp å bli tante, for jeg lagde også bleiekake til Iris, som du kan se under her:



Nå driver jeg med prosjekt "sjerf". Det skal bli matchende sjerf til jentene mine. Hekla, med strikka bakstykket. Og strikkingen tar visst laaaaang tid! Også har jeg et litt større hekleprosjekt jeg skal i gang med, som haster litt.
Og så må jeg ikke glemme at jeg også må brodere kalender til Mia-Rebecca. Tenker å lage en lik som den jeg broderte til Thea-Christine. Morro med litt å gjøre! =)

- Jane-Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar