fredag 19. august 2011

Kos!

I kveld er gubben ute en tur, og jeg koser meg hjemme! Barna sover søtt, jeg har hatt fyr i ovnen, duftlys brenner, og musikk er satt på. Og ikke mins, strikketøyet er fremme. Jeg koser meg virkelig!! Men ser med gru på klokka alt er over ti.. Jeg burde definitivt legge meg snart, så jeg er oppegående i morgen tidlig, siden gubben garantert ikke er det.

Men det er vanskelig å legge seg når man koser seg! Egentlig er jeg jo utrolig heldig da, som ser på det å få være alene en sjelden kveld som luksus. Er vel derfor jeg gjør det.
Neste uke skal jeg være alene med barna fra tirsdag til torsdag, og det er ikke brått sikkert jeg ser på det på samme måte da. Men kvelden skal få være kos for det! ;)

Jeg har egentlig veldig lyst til å legge ut noen bilder, men gidder ikke legge noe inn på pc`en nå. Men jeg har et blinkskudd å dele da, som Erik Hansen har tatt. Er ikke dette bildet herlig?



Lille gullet som har blitt så stor. Har skrevet det før, og skriver det igjen, tiden flyr virkelig når man har barn. Om 2 år har vi ei skolejente i hus! Det er ikke til å tro.. Og Mia-Rebecca ble jo født i våres?! Eller...?

Nå skal jeg legge hodet i bløtt, evt stelle det foran speilet og vurdere litt frem og tilbake om det skal klippes i morgen, eller om jeg kan sette det opp på en grei måte sånn det er nå på søndag. Da skal vi i dåp til Iris, og være faddere. Det er stor stas! =)

Ha en fin kveld, og en god helg!

- Jane-Mari

1 kommentar:

  1. Fiint bilde av jenta di :-)

    Håper alt står bra til!! God helg:)

    SvarSlett