mandag 20. september 2010

Folk som smiler!

Det er så koselig med folk som smiler.
Idag gikk jeg hjem fra Treninigskompaniet, helt utslitt og usikker på hvordan og evt etter hvor lang tid jeg skulle klare å komme meg hjem.
Men så møtte jeg først ei gammel dame som smilte og sa "Hei" til meg, og jeg ble så glad. Så da gikk jeg der, svett, rød i trynet og med et smil om munnen. Så møtte jeg ei gammel dame til, vi smilte tilhverandre. Man burde definitivt smile mer. Både til kjente og ukjente.

Nå er jeg som nevnt rimelig sliten. Hadde styrketrening idag, med 20 min kondiosjonstrening på sykkel etterpå.. Høres kanskje ikke så ille ut, men jeg er virkelig dårlig trent! Gleder meg til å se resultater om en liten evighet, så 20 min på sykkelen ikke kjennes ut som tortur! :p

Nå begynner min lille skjønne bebbis å bli lei, jeg får gå.

- Jane-Mari

1 kommentar: