søndag 5. september 2010

Prøve å komme i gang igjen...

Jaja, dette her er jeg dårlig til om dagen gitt.. Dagene bare flyr med to små i hus, men nå har jeg lovet Mari at jeg skal bli flinkere!

Dagene går mye til kosing med gojentene. Det er så herlig å være mamma til to så skjønne, gode jenter! Thea-Christine koser seg i barnehagen 4 dager i uken, og er ellers en småtrassig og viljesterk jente, som viser masse omsorg for lillesøster.
Mia-Rebecca har nå blitt 3 mnd. (!!!) Jeg må si tiden flyr fort av gårde! Men hun er en utrolig snill baby, som sover, spiser og bruker sin våkne tid på å "prate" og smile. :) Hun legger visst ikke på seg nok, men det er bare å være enda mer intensiv med matingen, så går nok det seg til. Hun er uansett ingen tynn, liten baby med sine 5810g og 60 cm lang.
Neste helg er det tid for dåp, og jeg gleder meg til den dagen. Håper og tror vi skal gjøre det til en fin dag også for storesøster.

Denne helgen, og forrig helg er vi i Løten. Kai-Robert skrur bil, og vi jentene bare koser oss!

Ellers så har jeg bestemt meg for å begynne å trene nå, det gleder jeg meg veldig til! Venter bare i spenning på nye joggesko. Men tror nok det blir en tur ned til Treningskompaniet i løpet av uka med de gammle, bare for å vite at jeg er i gang!

Har virkelig veeeldig lite å skrive om her jeg sitter på kjøkkenet til svigemor. HUn forbereder baking av kransekake og middag, mens Thea-Christine hjelper sin tante med å vaske. Og Mia-Rebecca sover søtt!

Men jeg skal skrive igjen til uka jeg, lover Mari! :)

-Jane-Mari

1 kommentar:

  1. Takk, Jane-Mari! Uansett om du føler du har lite å skrive om og at det ikke er interessant, føler jeg det helt motsatte! Jeg synes det superkoselig å høre at du pludrer rundt og har litt småplaner i ny og ne! Virkelig! Jeg ønsker deg lykke til med treningen, kjempebra jobba! Startet i dag selv, svømte 1000 meter. Lenge siden jeg bada for å svømme. Ungdomsskolen, tror jeg. Så nå kommer vi begge i gang! Knallbra!!
    Stor Mariklem

    SvarSlett