fredag 10. september 2010

Stille i heimen!

Og som jeg koser meg og nyter dette! =) Barna sover, og jeg koser meg med X-faktor og Pringels med paprika! Kai-Robert koser seg med folka på jobben, med gocart og god mat og drikke. Det er han vel unt!

Må nok en gang si at tiden bare flyr... Men denne uka har vi fiksa det vi trenger til dåpen (nesten). Skal pynte HIL-huset i morgen etter fire, også er plutselig dagen her! Det blir spennende og koselig. Jeg gleder meg!

Jeg har også fått veid Mia-Rebecca igjen, og hun har gått opp over 200g på 8 dager, like mye som hun gikk opp sist mnd. Må innrømme at jeg har jukset litt med flaske for å være sikker på at hun får i seg nok, men det har da også gitt resultater.
Se så skjønn hun er da!!


Bildet er forresten tatt av Erik Hansen, han er veldig flink til å ta bilder, og jeg er heldig som har en flink fotograf i svigerfamilien! :)

Thea-Christine har tatt barnehagebilder idag. Må si at sånne ting som skjer for første gang er litt spesielt. Gleder meg til å se resultatet. Og Thea-Christine syntes også det var gøy. Også tok jeg bilde før hun gikk i barnehagen da, slik ser min skjønne Thea-Christine ut:


Jeg har de skjønneste jentene i hele verden, jeg er overbevist!! :)
Jeg fikk et innfall her i går, om få rydda litt i rusk på stua. Dette innebar innkjøp av en kommodesak, fjerning og bytting av lysestaker, og rydding en rotete hylle eller tre. Og endelig har vi et sted å ha luer, votter og ullsokker til barna! Viser noen bilder for å vise at jeg kan hvis jeg vil! :p


Jeg har desverre ikke fått kommet meg i gang med trening, men nå står mine nye, freshe joggesko i gangen, så neste uke SKAL jeg! :)
Nå må jeg nok sippe litt til X-faktor også, hehe, hormoner er en artig sak! :p
- Jane-Mari























































1 kommentar:

  1. Se på hu sjarmøren med musefletter a! Hehe. Lille bølle.
    Lykke til i dag, håper alt går fint!


    Og en ting til: du kan ikke endre skrifta her til en lysere farge? Det er mulig det er pcen min, eller at det er for mye sol nerri her, men jeg får ikke lest uten at jeg holder musa over og merker det.

    SvarSlett