lørdag 18. september 2010

En rolig kveld i kveld! =)

Da sitter jeg igjen hjemme alene med mine to skjønne små. De ligger og sover søtt i hver sin seng.
De er så fantastiske! =) Dem kom hjem idag etter fire en gang, da hadde dem vært i Løten siden fredag. Da var det godt å se dem igjen, selv om det ikke var så lenge siden sist. Men det er veldig stille her uten dem.
Også var det litt ekstra rart å være unna Mia-Rebecca akkurat nå siden hun er forkjølet og har hatt (har?) øyekatarr. Det er jo ofte mamma man søker når man er syk. Men det hadde gått veldig fint (selvfølgelig), og jeg fikk også kosa meg masse!

Jeg hadde nemlig besøk av en gjeng med jenter, og vi kosa oss med godt drikke, X-faktor og SingStar. Også ble det en bytur. Kvelden var helt super, jeg lo masse og kosa meg maks!
Man trenger litt "jente-tid" innimellom! :)

I kveld er det Kai-Robert sin tur. Og neste helg skal vi sammen på bursdagsfest. Har egentlig sagt nei til en annen fest, men dette er mennesker vi ikke ser så ofte, så da blir det så vi prioriterer dem. Ogå sover vi Løten siden det er nærmest, og barna da sover der. Skal bli koselig å finne på noe sammen med Kai-Robert, for det er virkelig lenge siden nå..

Jeg må jo nesten skrive bitte litt til om prosjekt: trening. Prøvde meg på noe som heter "Corebar" på fredag, og det virka veldig gøy og slitsomt. Men etter en halv time ca, måtte jeg bare gi meg. Har visst en hofte/bekken som ikke er helt som den skal enda etter fødselen.
Men jeg skal ikke gi meg av den grunn, bare begynne litt på en annen måte. Ikke bare kaste meg over masse timer som høres gøy ut. Må nok prøve Zumba mer, men på mandag skal jeg ha veiledningstime på apparater. Så jeg kan trene hofte/lår/rumpe på riktig måte. Det blir spennende. Kommer vel til å bli en smule støl fremover.
Håper på å se resultater til jeg skal gifte meg, å har god tid! ;)

Nå skal jeg se litt mer "SKal vi danse" før jeg skal finne senga!

- Jane-Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar