mandag 31. august 2009

Morgenstund har gull i munn! :p


Eller ikke helt.. Jeg blir nok aldri et A-menneske er jeg redd.. Men når man først må opp før halv åtte, må man jo bare gjøre det beste ut av det. Så derfor står det nå brøddeig til heving på kjøkkenet. Har som mål og få det ferdig før Thea-Christine skal sove igjen, så jeg kan sove litt selv også! ;) Skal jobbe i kveld, så må samle opp litt enegi. Vil virkelig ikke jobbe kveld, men er ikke så lett å finne en dagjobb heller så...

Ellers så har det vært en bra helg da! På lørdag feira vi pappa og Anne Grethe som blir og har blitt 50 år. Og det ble en knallbra feiring hvor jubilantene og alle andre kosa seg masse! Gaven fra oss barna, svigebarna og barnebarna imponerte og falt i smak også, så det var gøy!
Det eneste som ikke var veldig gøy var å gå med mine nye høyehelte sko i rundt 11 timer...

På søndag hjalp vi jubilantene med å rydde ut av festlokalet, og holdt på til litt over seks. Så Thea-Christine kom med farmor og farfar i syv tiden. Ei som sovna godt da! ;)
Sovna ganske godt litt over ti i går jeg også da, en kveld som lørdagen tar på gitt.

Må legge ved bilde av mine nye sko da. Må si jeg synes det var et knallbra kjøp, kosta jo hele 150 kr. ;) Bilde ble dårlig da men..



Ha en fin dag! ;)

- Jane-Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar