mandag 17. august 2009

Må prøve meg igjen jeg! =)



Nå som jeg har fått meg pc, og mobil jeg kan ta masse bilder med, må jeg bare prøve igjen jeg altså! :) Mulig jeg har litt for mye tid til overs innimellom også! :p

Jeg har nå nettopp hatt besøk av Anette, og Thea-Christine sov søtt i vogna si ut. Det slo meg når jeg plukket hun opp og ville kose med hun at tiden går utrolig fort! Hvor har den herlig spedbarnstiden blitt av? Da hun var avhengig av å være på armen til noen hele tiden? Det er i hvertfall ikke snakk om at man har tid til det lengere... Gikk kanskje 1 min før hun fant ut at hun måtte finne ballen og leke med den istedet..

Men det er herlig! Virkelig!! Umulig å beskrive, men det føles som om jeg kommer til å renne over av kjærlighet til Thea-Christine en dag!
Også er jeg jo veldig glad i kjæresten min også da! Maks flaks med familien min ja!! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar