lørdag 22. august 2009

Trøtt idag..

Klokken er ti på elleve, og jeg er en smule trøtt.. Skal sies at jeg har vært opp en stund da. Og nå er jeg en smule missunelig ( aner ikke hvordan jeg skriver det ordet jeg..) på kjæresten min som ligger i senga og sover. Men i morgen er det min tur! ;)
I kveld er det jeg som skal nyte litt alkohol, og ha unnskyldning for å sove leeenge! Vinkveld hos Mari før hun reiser bort, det blir kos det!

Men hadde det kos i går også da! Anette kom å redda meg fra noe som kunne blitt en veldig kjedelig kveld. Vi så på Amanda-utdelingen, spillte spill på mobilen ( :p ) og så på Scary Movie 3. Haha, morro! =)
Og det ble alt for sent da.. Men sove kan man gjøre senere! ;)

Ute er det nå knallfint være, og jeg er en smule frista til å vekke min kjære og spørre om han vil hjem til sine foreldre en tur. Jeg er veldig klar for å nye en lat dag ute i Løten hos svigers mens Thea-Christine kan løpe ubekymra rundt ute og herje. Hun er vel ikke akkurat veldig bekymra uansett tror jeg, men da kan jeg være ubekymra også! =)

Håper folk får en fin kveld, og en fin helg!

- Jane-Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar