mandag 24. august 2009

På jobb igjen i morgen!

Da er det på tide også for meg og jobbe litt igjen da. Har ikke jobbet veldig mye i sommer, så skal bli greit å komme i gang igjen, og ikke minst å få noen kr inn på kontoen etter hvert. Håper virkelig jeg får meg en dagjobb etter hvert, men først må Thea-Christine får barnehageplass i hvertfall.
Så det vil da si at jeg skal begynne å jobbe som servitør igjen på Steak House.

Er veldig spent på det da egentlig, med tanke på hvordan psoriasisen min har utviklet seg til det verre i det siste. Men skal man ha råd til å dra til legen og få kjøpt det man trenger på apoteket, må man jo ha penger. Så må jo bare prøve.
Ikke fordi det sikkert er så mange som synes det er et koselig bilde akkurat, så legger jeg ut bilde av helen min. Sparer dere i det miste for tåa da! ;)

Ellers så hadde jeg en koselig helg da! =) Gleder meg til lørdagen da, pappa og hans forlovede feirer 100års lag! =) ( 50+50 ) altså. Det blir koselig! Og sikkert mye fyll og morro! :p

Nå skal jeg ta meg en liten røyk før jeg legger meg! Natta!

- Jane-Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar