fredag 11. september 2009

Da er det endelig helg!

I hverfall for de fleste.
Selv skal jeg jobbe i kveld og i morgen, og jeg er meget spent på hvordan det skal gå! Leddgikta plager meg veldig i den ene ankelen, og det kjennes ut som det er kraftig forstuet eller noe.. Vet jo at det ikke er det, men vondt er det i hvertfall. Synd jeg ikke har jobba lenge nok, så jeg kan bli sykemeldt til det blir bedre.
Men jeg har i hvertfall fått tak i krykker da, så jeg har noe å hjelpe meg hjem fra jobb med.

Eller så er jeg veldig klar for å kjøpe hus om dagen.. Må nok vinne penger snart! :p Carina og Kjell har jo fått seg et så fint hus til sin familie, og vi koser oss masse med å besøke dem! =) Thea-Christine begynner å gråte når vi skal dra derifra, så det tyder jo på at hun koser seg masse i hvertfall!

Nå står snart middagen for tur, må bare titte litt på gårsdagens episode av Home and Away først! ;)
God helg alle sammen!

-Jane-Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar