fredag 25. februar 2011

Vinterferie!

Ja, da er vinterferien over for vår Thea-Christine er levert i barnehagen igjen, etter å hatt fri hele uka. Hun har sovet to netter hos Farmor og Farfar og de har kosa seg masse!

Mia-Rebecca ligger og sover litt nå, mens jeg venter på at maskinen med ulltøy skal bli klar til å henges opp. Ull er gull om vinter altså! Bare synd det er så dyrt. Men jeg får bli flink til å vaske ofte igjen, så har vel barna egentlig nok.

Etterpå skal vi en tur på Maxi. Tro det eller ei men jeg gleder meg. :p Har et liiite håp om å finne noen klær. Må jo ha noe å ha på meg i morgen når vi skal på innflyttnings/bursdags-vors. Gleder meg forresten gange mye, skal bli kos å være meg kjæresten bort til gode venner!

Neste helg skal vi på hotelltur med jobben til Kai-Robert. Gleder meg til det også, det skal bli bra. :)

Har virkelig ikke noe poeng med å skrive nå.. Så dette ble jo spennende!

Erik Hansen skal forresten ta bilder av Mia-Rebecca idag! :) Gleder meg til å vise noen av dem her etter hvert! :)

Ha en fin dag! :)

- Jane-Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar