torsdag 17. februar 2011

Grepet av akutt dårlig samvittighet..

Lillegull er veldig snart 9 mnd. Og baby-boka hennes er nesten blottet for notater.
Thea-Christine sin baby-bok ble skrevet ganske flittig i.
Men det værste er at når Thea-Christine var rundt et halvt år fikk vi Erik Hansen til å ta nydelige bilder av oss som familie,og nydelige bilder av Thea-Christine.
Mia-Rebecca er snart 9 mnd, og vi har ikke fått tatt noen slike bilder av hun.. Og tiden kommer jo aldri tilbake. Og det gjør ganske vondt å ha "glemt" noe så viktig. Det er virkelig ikke tatt nok bilder av Mia-Rebecca. Ikke i forhold til av Thea-Christine i hvertfall..

Jeg må virkelig få gjort noe med dette! Erik Hansen som er utrolig flink til å ta bilder kommer i hvertfall garantert til å få en melding fra meg i morgen. Også må jeg ha vårt kamera lada og klart mye oftere.

Det er vel sånn noen ganger når man har to barn at man fort kan få dårlig samvittighet for den ene på enkelte områder. Heldigvis skjer det ikke så ofte. Men jeg skjønner godt hva mamma sier når hun synes hun har hatt veldig mye dårlig samvittighet gjennom årene. Hun har jo 5 barn!

Nå må jeg prøve å sove.. Lese litt og få tankene over på noe annet..
I morgen skal jeg følge Thea-Christine i barnehagen. Det har jeg nesten ikke gjort etter at Kai-Robert gikk ut i permisjon. Så det gleder vi oss til begge to!

- Jane-Mari

1 kommentar:

  1. Så kjedelig følelse. Håper dere får tatt noen bilder snart! Men det er vel forståelig at det blir litt sånn med flere bare. Kjempe flott blogg har du hvertfal..
    God helg, klem fra Kine!

    SvarSlett