onsdag 16. februar 2011

:)

Jeg har det så fint om dagen, og dagen idag var intet unntak!

Vi sov lenge, og dro på Greveløkka til halv tolv. Der møtte vi Carina og Kjell med barn, og barna fikk akt og kosa seg. De minste sov i vogna da.
Det var litt kaldt ute, men en time i frisk luft er bedre enn ingen.


Skjønne jentene våre! =)

Carina og Kjell ble med til oss en tur, det er alltid like koselig! Det er så herlig å ha venner med barn. Og vi har fått begge våre veldig likt.

Når dem dro begynte jeg og rydde i klærne til barna. Fikk pakka dem ned i bokser fra Europris og merka dem godt. Herlig å ha det gjort, endelig er det system i det. Må jo til det, ettersom jeg håper å få lånt bort noen av klærne til lille jenta jeg skal bli tante til til våren! :) Det er utrolig hvor mye klær og leker det har blitt i denne leiligheta på litt over 3 år.
Litt rart å se på alle de små klærene jeg husker så godt at Mia-Rebecca brukte, også er det 7-8 mnd siden hun har hatt dem på seg. Hun er jo snart 9 mnd! :o

I morgen er det skidag i barnehagen, og Thea-Christine gleder seg veldig! Heldigvis er det ikke sprengkulde lenger, så jeg håper dem får en fin-fin dag. Med en barnehage til blir det mange barn og kose seg med.

Selv har jeg planer om å bare være hjemme i morgen. Anette kommer en tur, også er det jo alltids nok av huselige ting og holde på med. Mia-Rebecca er ikke i form heller, så da er det egentlig litt godt å være hjemme. Jeg håper inderlig hun snart får opp tennene nede! Babyer på hennes alder har oftes 4 tenner på denne tiden, med hjørnetenner på vei, mens gullet vårt venter fortsatt i spenning! :p

Nå er det snart kvelden.
Natta! :)

- Jane-Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar