tirsdag 15. februar 2011

Hyttetur!

Nå har jeg fått meg "ny" pc, som funker en del bedre enn den forrige jeg brukte, og skal virkelig prøve å sjerpe meg med bloggingen.
Jeg skal snart på trening, pilates flow. Jeg var på en time forrige uke, og det var kjempe gøy. Tungt, og kjente godt på kroppen et par dager senere at det var fint for musklene mine.

Men nå vil jeg skrive litt om hytteturen vi var på. Kai-Robert har pappa perm, og jeg er arbeidsledig, så da måtte vi finne på noe kos. Farmoren og farfaren har hytte ca 40 min fra Trysil, og vi er heldige og få bruke den. 11 fantastiske dager ble det på oss.

Vi kom opp onsdag for snart 3 uker, til ei hytte med -10 grader inne, og -20 grader ute. Og masse, masse snø.
Unga fikk på uteklær, og vi fyrte masse, og rommet vi skulle sove på var godt og varmt til barna la seg.



Slik satt Mia-Rebecca mye av tiden mens Thea-Christine tok jobben som underholder. :)

Etter et par koselige dager kom Ida og Øystein og besøkte oss på hytta. De kom på fredag, og ble til søndag. Det var kjempekoselig. Været var fint nesten hele tiden mens vi var på hytta, og det ble mange timer ute.



Her er vi ute hele gjengen!

Mia-Rebecca fikk akebrett, og prøvde dette for første gang.



Det var nok ganske så stas!

Mia-Rebecca ble 8 mnd mens vi var på hytta, og hun utviklet seg masse og lærte mye nytt mens vi var der!



Skjønne jenta vår!



Her er vi ute og griller pølser, noe som virkelig falt i smak for store og små! =)




Se så flink Mia-Rebecca har blitt! Hun kommer seg nå lett opp på kne, og kommer seg også ned igjen uten å slå seg! ;)

Siste helga på hytta kom Anette og foreldrene til Kai-Robert opp på hytta. Det ble en perfekt avsluttnig på en herlig hyttetur!!




Nå får jeg skifte og gjøre meg klar til Ida kommer og henter meg. Jeg er fryktelig dårlig på å komme meg til trening alene foreløpig..

- Jane-Mari

1 kommentar:

  1. Så ut som flotte dager! :)
    Lykke til med treninga, du er flink!

    SvarSlett