søndag 20. september 2009

Søndag og ikke fri...


Idag vil jeg virkelig ikke på jobb. I går ble det utover kvelden masse å gjøre, og jeg var trøtt og ville bare hjem. Heldigvis ble jeg kjørt hjem av Linda og vi skravla masse i bilen. Kjempekoselig!

På fredag hadde Kai-Robert og jeg kosekveld, og det ble skikkelig kos. Vi spiste på Steak House, med full pakk! ;) (dvs forret og irish til dessert). "Jenta som lekte med ilden" var veldig bra. Selv om jeg har lest bøkene skvatt jeg, og var rimelig med på slutten.
Etter filmen gikk vi på Docile, piffa opp igjen fomen litt, og bare kosa oss.
En skikkelig vellykket kveld.

Idag skal Thea-Christine og Kai-Robert på fårikal middag i Løten. Og siden det ikke er noen favoritt hos hverken meg eller Erik lager hun også kjøttkaker i brun saus. Skulle så gjerne ha vært med. Men må nesten jobbe, er ikke akkurat rik, men har så lyst til å gjøre unna noen julegaver!

Apropo julegaver så er del 1 av en gave alt pakket inn da, så jeg har jo få bynt da i hverfall! :)

Men nå må jeg vel ordne med litt klesvask før jeg skal på jobb igjen..



-Jane-Mari

1 kommentar:

  1. Hei ;) Jeg var ikke klar over at du hadde egen blogg jeg, men så koselig :) denne skal jeg følge med på videre!!:)

    SvarSlett