torsdag 17. september 2009

Gleder meg til i morgen! =)


I morgen er det endelig klart for Stig Larson sin oppfølger av "Menn som hater kvinner", nemlig "Jenta som lekte med ilden". Det blir spennende!
Skal ta det som en helaften med å levere Thea-Christine hos mamma så fort Kai-Robert er klar, og så går vi ut for å spise. Deretter møter vi familien til Kai-Robert og drar på kino. Kveldens avsluttes nok på Docile, forhåpentligvis med Carina og Kjell også. Det blir kos vil jeg tro! :)

Idag har jeg "blitt ny" også da. Det var morro! Var hos en lærling på Salong Gullhår mens Thea-Christine kosa seg på Hjellum. Hadde time to, og var ferdig halv syv, så det tok litt tid kan man si. Men det var billig, og jeg ble kjempe fornøyd. Er blitt ganske lyshåret og korthåret. :p
Legger vel ut et bilde etter hvert.

Ellers så går det greit å jobbe om dagen. Det er herlig. Trenger litt cash kan man si. Skal jobbe på lørdag og søndag, og gleder meg litt faktisk. Det gikk veldig greit forrige helg i hvertfall, selv om søndagen var veldig lang.

Dere som leser dette må ha en god helg da! =) Skal prøve å bli flinkere til å skrive.. :p

-Jane-Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar