mandag 7. mai 2012

Et lite, kapt innlegg.

Tiden går så fort.
Vi har hatt en herlig langhelg på hytta, uka fløy i en fart, og på lørdag var jeg og Theea-Christine på shopping i Oslo. Hun var helt utrolig tålmodig og flink, det er helt klart at hun begynner og bli stor, og at hun kosa seg med mamma.tid. :)

Søndag brukte vi på barnas oldeforeldre. Først kom besteforeldrene til Kai-Robert på besøk, og senere dro vi til Farfar. Han har blitt 89 ( ! ) år! Og dette tror jeg er første våren han ikke er med på vår-onna! Men han får kjøre ett år til, og det er bra for han!

Jeg har idag veid meg, og vekta går nedover. Veldig sakte, har ikke trent siden før hytteturen. Men det viser at det hjelper og være mer bevisst og måteholden med hva jeg spiser også da.

Nå skal Thea-Christine leveres i barnehagen, og sola skinner. Derfor skal Mia-Rebecca og jeg ta en sykkeltur, så får jeg litt trim i hvertfall.

Bilder fra hytta kommer i et eget innlegg. :)

Ha en fin dag! =)

1 kommentar:

  1. Ikke glem at når du går på den fæle vekta, skjebnens dager, da er det ei som sitter i et land langt, langt borte og heier av hele sitt hjerte på deg!!

    SvarSlett