torsdag 19. april 2012

Torsdag og hjemme dag

Idag har Thea-Christine fri fra barnehagen. Så dette er kosedagen vår. Når været er fint og energien på topp, er dette en fin dag og bruke ute. Det har vi ikke gjort idag. Idag har Thea-Christine og jeg prøvd oss på zumba i stua. I føleg treningsplanen min skulle jeg danse i 30 min. Syns det hørtes veldig lite ut, men jeg ble virkelig god og svett jeg.

Etter at Mia-Rebecca våknet igjen koste vi oss med en deilig jordbæresmoothie, og så har vi laget smykker. Mia-Rebecca mista interessen ganske fort, men med hjelp av meg ble det armbånd og halssmykke. Det samme lagde Thea-Christine. Koseig å sitte og fikle litt med småting, og får en pause fra en ellers høylytt dag. ;)



Nå er det på tide og få litt orden på kjøkkenet ( igjen), også diske opp med litt middag. Idag er det bakt potet med karbonadedeig og bacon som står på menyen. Nam!
Senere idag skal skjorter og skjørt strykes, i morgen skal vi bisettelse. Og på kvelden skal jeg feire dagen min med gode venner. Flaks at jeg fikk tak i fine, svarte lave støveletter i går, så har jeg noe fint å ha på beina også. 

Ha en fin dag!

- Jane-Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar