lørdag 14. april 2012

Forandring!

Nå er det på høy tid med en forandring! Vekta skal ned, formen skal opp.
Jeg har meldt meg inn i vektklubben til VG. Der er det supre menyforslag, og jeg har fått et treningsopplegg.

Så nå skal det sykles, danses og jeg skal trene styrke. Jeg har erfart at jeg er helt håpløs på å komme meg til et treningsstudio, så nå skal jeg sette i gang her hjemme.
Idag har jeg kjøpt matte jeg kan trene på, og rockering. Kommer nok til å bli rimelig mørbanka. Men det blir spennende å se forandring fremover.


Har bestilt DVD`er og vekt, gleder meg til det kommer i posten!

Planen fremover nå er å tørre å skrive om hva jeg får til av trening ( eller ikke), og kanskje etter hvert dele noen resultater. Jeg har målt det som kan måles, så da blir det letter å se fremgang også håper jeg.
Jeg er rimelig motiver til å sette i gang på mandag. Masse godt og sunt er også handla inn i dag, så nå skal frokost, lunsj og kveldsmat bli en god rutine. Jeg gleder meg!

Ha en fin kveld, her skal det snart soves. 

- Jane-Mari

2 kommentarer: