fredag 26. mars 2010

På tide med en "update".

Selv om min kjære bærbare maskin ikke vil mer, betyr jo ikke det at jeg ikke er på nett noen gang.. For min kjære har en gammel en som funker helt greit. Det er bare litt tiltak å skrive om dagen også.

Thea-Christine har vært en del syk et par uker nå, med feber på og av, forkjølelse, og nå de siste dagen, oppkast! Herlig!
Idag er hun bedre, og hun leker, drikker masse, og spiser litt. Det er stor fremgang!
Hun er så skjønn da! =)

Idag starter påskeferien for våres del. Kai-Robert skal riktignok jobbe på mandag, men i helga skal vi kose oss! Thea-Christine skal sove hos farmor og farfar i morgen, mens jeg skal ta med meg min kjære ut å spise middag. Deretter skal vi ha vorspiel hjemme. Må jo gjøre litt stas på gogutten min siden han har bursdag på søndag. Er glad for at Anette heller ikke skal drikke da, så blir jeg ikke helt ensom. :p Også får vi se da, om jeg orker turen ut

Ellers så er jeg snaaart 31 uker på vei!! :D Tiden går så utrolig fort, og jeg elsker det! Etterpå skal vi ut en liten tur og handle inn helseteppe og kanskje noe annet småtteri. Vil ha alt i hus jeg nå, så det ikke er noe mer å tenke å. ;)

Skal virkelig prøve å skrive igjen i løpet av påsken, men om ikke annet i hvertfall etter påsken, og da også med noen bildet. Må jo vise frem magehulen min! :p

Ha en fin helg og påske!! :)

- Jane-Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar