mandag 7. desember 2009

ups...

Jeg har visst falt heeelt ut jeg. Glemmer helt å blogge om dagen.
Grunnen er vel at jeg har ei rampete jente i hus som krever sitt, og at jeg ellers ikke sitter sååå mye foran pc`en om dagen..

Helgen nå har gått ut på å jobbe. Både litt her og litt der. ;) Og på lørdag var Thea-Christine hos mamma. De bakte pepperkaker og koste seg. Så da måtte jo Kai-Robert og jeg kose oss også. Så etter jobb koste vi oss med biff, fløtegratinerte poteter og peppersaus. Det var skikkelig godt!

Ellers så gleder jeg med masse masse til i morgen! Da er det tid for time hos jordmor, og jeg gleder meg supermasse til å hære hjertelyden til lillebebis. Jeg tror kanskje jeg kjente den lille i går kveld når jeg hadde lagt meg. :)
Jeg er nå 16 uker og to dager på vei, og lille nurket veier nå 135g og er 16 cm lang. Sånn ca i hvertfall.
Det er ganske utrolig og tenke på at det er et lite menneske som vokser inni meg igjen. Og det skal bli så godt å få høre hjertet. Håper veldig på at vi får time til ultralyd før jul også. Det hadde vært en perfekt gave! Å få se lillebebis, og kanskje til og med få vite om det er en liten gutt eller jente. For vi har lyst til å vite det denne gangen også vi. =)

Men nå må jeg nesten går, så gojenta kan få rase fra seg litt i barnehagen! Det er forresten helt utrolig hvor mye hun har begynt å prate etter at hun begynte der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar