onsdag 9. desember 2009

Puh! =)

Alt står bra til med lillebebis!! :D Og det var helt fantastisk å høre hjertelyden til den lille. Ble så mye mer virkelig da! Tror ikke ord kan beskrive den følelsen av at noe vokser inni meg, at det kommer ut enda en liten person av meg i slutten av mai. Det er vidunderlig!
Og jeg er overbesvist om at Thea-Christine blir en snill storesøster. Gleder meg til hun skjønner litt mer av det! ;)
Forresten så har jeg fått ei utrolig koselig jordmor denne gangen. Likte hun myyye bedre enn hun jeg hadde sist! :)

Veldig snart er det jul, og desverre er den fine snøen som kom herover blitt nesten borte igjen.. Håper det kommer masse masse snø i løpet av neste uke! Neste uke går forresten mye bort i bursdagsfeireing til Thea-Christine. Tenk at hun er 2 år alt! Tiden går utrolig fort. Men det ser jeg jo veldig godt nå. Jeg er jo alt 4 mnd på vei med en ny baby også. Bare håper tiden kan gå litt saktere i sommer.. :)

Snart skal jeg ut på cafè med Carina og Linda. Det blir koselig! Er bare veldig vanskelig å finne ut hva jeg skal ha på meg... MÅ få kjøpt meg noen nye klær snart... Blir vel kanskje en mulighet til det på salg i januar!

Ha en fin dag! =)

- Jane-Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar