fredag 9. mars 2012

God helg!

Nå er det helg igjen!Det er ikke det at jeg blir utslitt av å gå hjemme, men det er så kos når vi er hjemme alle 4. Så da er helg stas uansett!

Idag har jeg vært ute en tur. Koselig cafètur, og pitte litt shopping. Påskepynt. Må samle opp så jeg har litt synes jeg. Idag ble det litt gult ( og lilla ) fra nille. Ogs grått, men nydelig fra Feel! Må nok ta bilde av det i morgen og vise det frem.

I kveld skal jeg på nattevakt. Har egentlig mest lyst til å krølle meg sammen i min egen seng akkurat nå. Forkjølelsen har tatt meg, og jeg vil ha den vekk fort! Jeg har nemlig store planer om at vi skal kose oss ute på Gåsbu på søndag. Er spådd strålende sol og flere varmegrader. Liker!

Nå er det etterlengta Cola og The Voice på tv`n. Helt alright! :)

Jane-Mari

1 kommentar: