onsdag 7. september 2011

Høst, og en spennende en sådan!



I morgen skal jeg på første opplæringsvakt i ny jobb! =) Jeg er så spent!! Jaggu bra jeg ikke visste det før idag, for da slipper jeg tenke på det så lenge.
Det er jobb i en ungdomsbolig. Og jeg har hatt lyst til å jobbe med ungdommer lenge, så dette blir bra!

Jeg har testa formen idag, og sykla fra Løten. Får låne sykkel av svigemor, så da kommer jeg med fortere til jobb, og trenger da barnevakt bittelitt kortere. For det blir nok litt barnevakt tid på Mia-Rebecca fremover.. Og det er litt rart. Men tror vi alle har godt av det også, så lenge vi klarer å finne noen som vil stille opp.
I morgen er det bestefar som passer frøkna. Hun skal få være med på jobb med han. Spennende!

Nå må jeg dusje og sove.


- Jane-Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar