mandag 21. mars 2011

Sliten om dagen..

Har ikke orket å skrive på en stund jeg.. Formen er ikke helt bra om dagen. Eller, om dagen er den egentlig ganske bra, men hver ettermiddag de siste to ukene har jeg blitt så svimmel! Og sliten, sånn litt mer enn hva som er vanlig for meg.. Og da er det godt å bare glane på Facebook og Babyverden uten å være så aktiv selv.. (og ja, jeg har vært hos legen, han har tatt blodprøver av div slag, så er det bare å vente å se om man hører noe).

Men det er liv i meg altså! ;) Og ikke minst, det er VÅR!!! Masse deilig sol om dagen, og jeg prøver å være ute en tur hver dag.
Idag har vi kosa oss masse ute! Først barseltreff, ute i sola, så grilling på terassen til Carina og Kjell. Og plutselig var klokken nesten fem og vi dro på Maxi.
Siden det er så bløtt ute av all snøen som smelter, og barn+vann= magisk så var det på tide og kjøpe cerrox. (Eller hvordan man enn nå skriver det.)

Handla bitte litt sommerklær til Mia-Rebecca og meg også, og solkrem. Og Hello Kitty kjole til Thea-Christine, for det ønska hun seg veldig, som hun selv sa.

Mamma har gitt meg en flott bursdagsgave! :) Hun har virkelig slått på stortromma og bestilt all inclusive tur til Kreta for Mia-Rebecca, meg og seg selv. Det skal bli fantastisk! Jeg gleder meg utrolig masse, og kommer nok snart til å begynne å skrive lister. Det er så gøy å skrive lister når man skal noe! ;)

Erik hansen har også vært her og tatt bilder av barna! De ble utrolig fine Legger ut noen litt senere.

Ha en fin kveld!

- Jane-Mari

1 kommentar:

  1. Så utrolig godt med en uke i varmen. Kanskje det hjelper på formen også. Er deg vel undt! :)

    SvarSlett